Перша охоронна франшиза Sheriff

П'ятниця
06.11.2020
Дмитро Стрижов — генеральний директор і засновник охоронного холдингу «Шериф». За темпами зростання його компанія №1 у своїй ніші впродовж 5 років.
 

Дмитро Стрижов — генеральний директор і засновник охоронного холдингу «Шериф». За темпами зростання його компанія №1 у своїй ніші впродовж 5 років. Об'єкт охорони для «Шериф» — це все, що цінно людині.

Глобальна мета компанії — зробити безпеку доступною для кожного. Для цього в найближчі 3 роки в планах відкрити офіси в 125 містах України. 

Як франчайзинг допоможе досягти цієї мети? 

Була ідея масштабуватися самостійно. Для цього у «Шерифа» є досвід, фінансовий та організаційний ресурс. Але коли у конкретному місті немає людини, яка розуміє нюанси бізнесу та потреби клієнтів, компанія починає втрачати в управлінській ефективності. Такий шлях розвитку може затягнутися надовго. 

Якщо масштабуватися органічно і власним менеджментом заходити в нове місто, доведеться збільшувати кількість внутрішнього адміністративного персоналу. Є ризик зіткнутися з помилками або невдачами через недостатньо високу мотивацію співробітників на місцях. 

У випадку з франшизою все простіше. Твій партнер — це підприємець-інвестор, який вклав у бізнес особисті інвестиції. Йому є чим ризикувати. Він відповідає за результат власними вкладеними фінансами. Франшиза — найнадійніший шлях до розвитку, бо в цьому зацікавлені обидві сторони. 

Інструмент франшизи — це спосіб знайти однодумців. Тих, з ким схожі цінності. З франшизою масштабування бізнесу проходить швидко, якісно і без репутаційних втрат.

Як «Шериф» зважився масштабувати бізнес під час кризи? 

Попит на охоронні послуги в кризу тільки зріс. Компанія допомагає клієнтам зрозуміти, що краще зіграти на випередження і вкласти кошти в профілактику безпеки. 

Ідеальний франчайзі для «Шериф»: хто це? 

Наш ідеальний франчайзі — це той, для кого важливі потреби клієнта. Людина про бізнес, про продажі, про маркетинг. І тільки потім про процеси. Про процеси ми самі все знаємо і з радістю допоможемо. Але франчайзі повинен розуміти, що заплативши гроші, він не одразу отримає високоприбутковий бізнес. Спочатку інвестуєш, а потім важко працюєш. 

З одного боку, цей бізнес приносить гроші, з іншого — його власник несе благородну місію, робить світ безпечнішим.  

Людина, яка відкриває в своєму місті франшизу «Шериф», це не просто підприємець, що отримує прибуток, платить податки, створює робочі місця. Це той, хто робить своє місто безпечніше для кожного мешканця.


найчайтіше читане

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові