П'ятниця
02.05.2014
Норвезька мережа Narvesen інвестує 2 мільйони євро в розширення мережі
 

За підсумками 2013 року оборот роздрібної торгівлі мережі Narvesen склав 65,15 млн. євро. Найбільший ріст (+ 8 %) зафіксовано в продуктовій групі напоїв і закусок, а обсяг продажів кави зріс на 15 %. Такі показники досягнуто за допомогою інвестицій 1,5 млн. євро в установку нових кавових апаратів та реконструкції колишніх торгових місць.

У 2014 році мережа має намір інвестувати у власний розвиток 2 млн. євро,  збільшуючи кількість кіосків на 20 %, і впроваджуючи нову концепцію продуктів власної торгової марки при співпраці з латиськими виробниками. Крім того, продовжиться розширення асортименту - з'являться хот-доги, морозиво Rūjienas, вода Venden, сендвічі Staburadze і FF Foods.
Катрін Юдовіца, голова правління підприємства Narvesen Baltija, розповіла, що зараз люди все частіше їдять не вдома, тому в 2014 році компанія буде розвивати продуктову групу закусок і напоїв. Співпрацюючи з провідними латвійськими виробниками продовольства, компанія має намір до липня цього року запровадити новий концепт продуктів Fresh & Tasty.