П'ятниця
14.04.2023
Сніданки, побачення, вечірки, знайомство з українською культурою та цікавими людьми — це все про ресторан «Най» (Nai) української кухні.
 

У 2022 році ресторатор Володимир Ярославський з партнерами Дмитром та Оленою Товстоляк вирішили, що хочуть популяризувати гастрономічну культуру України та створити місце для зустрічі з українцями. Так і з’явився «Най».

Відкрита кухня, аби спостерігати за ліпкою вареників, вітрини з ароматною випічкою та готовою їжею в індивідуальній упаковці, щоб взяти з собою. Острівець з українськими брендами та власним мерчем, майстер-класи й виставки митців. Таке переплетіння сучасної та етнічної України можна буде зустріти в закладах. 

Ресторани працюватимуть за франшизою, щоб створити міжнародну мережу. Засновники впевнені, що їхній бренд може стати не менш впізнаваним, аніж McDonald’s. Перші ресторани вже у процесі відкриття у Вроцлаві та Нью-Йорку, а за рік планується відкрити понад 30 франшиз у світі.

8 липня 2022 року команда опитала охочих відкрити ресторан «Най» серед своєї аудиторії — тоді не було ані сайту, ані вказаних інвестицій, майже нічого. За перший день 150 людей залишили заявки на відкриття свого закладу. 

Перші 4 місяці команда «Най» сама пропрацьовувала бачення того, як має працювати франчайзингова мережа. Лише після того, як вже повністю сформували своє бачення компанії та процесів, зрозуміли, що це правильний час, щоб допрацювати усі матеріали. Тому звернулись до української компанії Franchise Group: 

«Навіть після завершення співпраці ми постійно відчуваємо підтримку та турботу від їхньої команди. Насправді ми не дивуємось, що так пощастило. Бо щиро віримо, що класні компанії притягують одне одного завжди», — ділиться Олена Товстоляк, сo-owner & СЕО «Най».

Паушальний внесок від 30 000 євро в залежності від пакета підтримки, бюджет інвестицій на 1 м² від 2 000 євро, окупність від 18 місяців, 80-160 м² — площа приміщення для відкриття закладу. Команда порахувала, що відкрити ресторан з нуля (продумати концепцію, дизайн, команда, процеси) вартує на мінімум 50 000 євро дорожче, аніж відкрити свій заклад за франшизою. На скільки вигідно витрачати суму в кілька разів більше — питання вже особисте. 

Команда великими обсягами закуповує необхідні матеріали та предмети для інтер’єру в Україні за найнижчими цінами, формує спеціальні «пакунки» на складі для кожного партнера і доставляє їх однією фурою або контейнером (залежно від країни). У такий спосіб партнер отримує вантаж з усіма необхідними меблями, декором, посудом та іншими дрібницями для свого закладу. Це зручно, адже не потрібно замовляти у десятків різних постачальників, займатися логістикою та щоденним прийомом різних товарів. Партнеру необхідно лише зробити ремонт своєї мрії і «розібрати пакунок». 


популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015